Wednesday, August 20, 2014

ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္. . . Road Chart

Road Chart ကိုေတာ့ ေတြ႕ဖူးၾကမွာပါ။ Road Chart တစ္ခုမွာ ဘာေတြပါရမွာလဲဆိုေတာ့ မိမိတို႔ေဆာင္ရြက္တဲ့လမ္းရဲ႕အစအဆံုးပါရပါမယ္။

- ပထမအလႊာမွာ လမ္းအမ်ိဳးအစား ( ၃၁ - ၃ - ၂၀၁__ ) အေျခအေနပါရပါမယ္။
- ဒုတိယယအလႊာမွာ လမ္းအေျခအေန ( ေကာင္း / သင့္ / ညံ့ ) ပါရပါမယ္။
- တတိယအလႊာမွာ မိမိတို႔ေဆာင္ရြက္မည့္လုပ္ငန္း၏ လ်ာထားခ်က္ ပါရပါမယ္။
- စတုတၳအလႊာမွာ မိမိတို႔ေဆာင္ရြက္ေသာလုပ္ငန္း၏ ၿပီးစီးမႈ တို႔ပဲျဖစ္ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တင္ျပခ်င္တာကေတာ့ ပထမလိုင္းမွာ ကတၱရာလမ္း မိုင္ဘယ္ေလာက္လဲ ၊ ေက်ာက္လမ္း မိုင္ဘယ္ေလာက္လဲ ၊ အမာခံလမ္း မိုင္ဘယ္ေလာက္လဲ ၊ ေျမလမ္းက မိုင္ဘယ္ေလာက္လဲဆိုတာကို ေဖာ္ျပေပးရမွာပါ။
- ၿပီးရင္ လမ္းေပၚမွာရွိတဲ့ တံတားႀကီးေတြကို ေဖာ္ျပရပါမယ္။
- ျဖတ္သန္းသြားတဲ့ ၿမိဳ႕နယ္ခ်င္း နယ္စပ္ ၊ ခရိုင္ခ်င္း နယ္စပ္မ်ားကိုလဲ ေဖာ္ျပေပးရပါမယ္။
- လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ျဖတ္သန္းသြားတဲ့ ယာဥ္ေက်းမႈအေဆာက္အဦမ်ား ၊ အထိမ္းအမွတ္ေနရာမ်ားကိုလည္း ေဖာ္ျပရပါမယ္။
- ျဖတ္သန္းသြားမဲ့လမ္းရဲ႕ လမ္းဆံု ၊ လမ္းခြမ်ားကိုလည္း ေဖာ္ျပရပါမယ္။
- မိမိတို႔နဲ႔ပတ္သတ္တဲ့ ေက်ာက္ကြင္း ( Quarry ) မ်ားကို ေဖာ္ျပေပးရပါမယ္။
- တခ်ိဳ႕ေဆာက္လုပ္ေရးအဖြဲ႕ေတြဟာ Roard Chart လိုင္း ၄ လိုင္းရဲ႕အေပၚမွာ ေျမပံုၾကမ္းေလးေတြကိုလည္း ေဖာ္ျပေလ့ရွိၾကပါတယ္။
- လမ္းအမ်ိဳးအစားနဲ႔ ေကာင္း/သင့္/ညံ့ရဲ႕ သတ္မွတ္ခ်က္ေတြကေတာ့ ရံုးခ်ဳပ္ရဲ႕ ပံုစံအတိုင္းျဖစ္ေၾကာင္းပါဗ်။
ယခုအခ်ိန္ထိတင္ျပခဲ့တာေတြက Generally ေပါ့ဗ်ာ။

Particularly သီးျခားျဖစ္တည္ေနတဲ့ကိစၥေလးကို အခုတင္ျပေတာ့မွာဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ခ်င္းျပည္နယ္ ၊ လမ္းအထူး (၁၁) မွာ တာ၀န္က်စဥ္ကေပါ့။ အင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီးက ဦးေလးေမာင္ဗ်။ သူက သင္ျပပါတယ္။ တပည့္ ကတၱရာလမ္းပ်က္ရင္ ကတၱရာလမ္းအဆင့္ ေကာင္းတဲ့အထိ ျပင္ဆင္ရမယ္။ အေပါက္ေသးရင္ ယိုနဲ႔ဖာ ( Premixed ) ၊ အေပါက္ႀကီးရင္ ေလာင္းဖာ ( Heavy Patching ) ပိုႀကီးရင္ Levelling & Seal ေပါ့။ ကတၱရာလမ္းပ်က္လို႔ ခြဲေက်ာက္လမ္းခင္းထားတာ လက္မခံပါဘူး။ ခြဲေက်ာက္လမ္းအဆင့္ထိခင္းထားၿပီဆိုရင္လည္း အဲ့ဒီအလႊာေပၚမွာ ထပ္ပိုးလႊာခင္းၿပီး ကတၱရာလမ္းမအဆင့္ထိ ေဆာင္ရြက္ေပးဖို႔ တာ၀န္ရွိပါတယ္။ ရံပံုေငြ ရရွိေရး ၊ လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္ေရးတို႔ဟာ သက္ဆိုင္ရာ တာ၀န္ခံအင္ဂ်င္နီယာရဲ႕တာ၀န္ပဲျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။ ပထမႏွစ္မွာ ကတၱရာ (၁၀)မိုင္ကေန ဒုတိယႏွစ္က်ေတာ့ (၉) မိုင္ျဖစ္သြားတာကို လက္မခံပါဘူး။ ( ေကာင္း/သင့္ / ည့ံ ) မွာ အေကာင္းနည္းၿပီး ညံ့မ်ားတာကို လက္ခံပါတယ္။ ကတၱရာလမ္းကေတာ့ ကတၱရာလမ္းပဲ။ ကတၱရာလမ္း မိုင္ေလွ်ာ့သြားတာကိုေတာ့ လက္မခံပါဘူး။ ေျမျပင္မွာလည္း တာ၀န္ခံအင္ဂ်င္နီယေတြက အဆင့္ေလွ်ာ့က်မသြားေအာင္ ထိန္းသိမ္းရမဲ့တာ၀န္ရွိတာေပါ့ဗ်ာ။
ဆိုလိုတာက Road Chart မွာရွိေနတဲ့ ကတၱရာလမ္းကို အဆင့္ေလွ်ာ့က်မသြားေစဖို႔ ၊ ေျမျပင္မွာလည္း ကတၱရာလမ္းကိုအဆင့္ေလွ်ာ့က်မသြားေစဖို႔ Road Chart မွာရွိတဲ့ လမ္းအဆင့္အလိုက္ စံခ်ိန္စံညႊန္းမီေစဖို႔အတြက္ ရံပံုေငြတင္ျပေတာင္းခံဖို႔ႏွင့္ ေျမျပင္မွာေဆာင္ရြက္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔တာ၀န္ခံအင္ဂ်င္နီယာမ်ားမွာသာ တာ၀န္ကိုယ္စီရွိေၾကာင္းကို Facebook Friedn တို႔ကို မွ်ေ၀လိုက္ရပါတယ္ဗ်ာ။

Shwe Zin (4/8/2014) 10:15 AM 


Credit to> U Shwe Zin

No comments:

Post a Comment