Sunday, September 29, 2013

Honda Civic Hybrid ဆိုသည္မွာ ...


၁၃၀၀စီစီေတြထဲမွာ ဒီဇိုင္းအလွဆံုး၊ modify လုပ္လို႔ အေကာင္းဆံုး ကားအမ်ဳိးအစားလို႔ သတ္မွတ္ႏိုင္ပါတယ္။ Hybrid အမ်ဳိးအစားမုိ႔ ပ်က္ခဲ့သည္ရွိေသာ္ ဘယ္လို ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းမလဲဆိုတာကို ေတြးပူေနၾကလို႔သာ၊ ၁၃၀၀စီစီကိုပဲ hybrid အင္ဂ်င္နဲ႔ မဟုတ္ခဲ့ဘူးဆို ဒီထက္မက ျမန္မာေတြ အႀကိဳက္ေတြ႔ေစမယ့္ ကားပါပဲ။ ႀကိဳက္မယ္ဆုိလည္း ႀကိဳက္ေလာက္တဲ့ အေနအထား အသြင္အျပင္ရွိပါတယ္။ အတြင္းပိုင္း လွပသလို လူငယ္ေတြအေနနဲ႔ စိတ္တိုင္းက် ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲ ႐ုပ္ထုတ္ႏိုင္တဲ့ ကားပံုစံပါ။ Angel eyes ေတြ တပ္မလား၊ skirt ထည့္မလား၊ spoiler အျမင့္ႀကီးေတြဆင္မလား .... အရမ္း႐ုပ္ထြက္တဲ့ ကားပါ။

ဒီကားေလးေတြကို ၂၀၀၅ခုႏွစ္ ၁၁ပိုင္းမွာ စတင္ ထုပ္လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ေျပာင္းလဲမႈအေနနဲ႔ကေတာ့ ၂၀၀၈ခုႏွစ္ ၉လ ေနာက္ပိုင္းထုတ္ကားေတြမွာေတာ့ ေနာက္မီးနဲ႔ ေရွ႔ fog lamp ပံုစံ ေျပာင္းလဲသြားပါတယ္။ ေနာက္မီးခြက္ အရင္ အ၀ိုင္းပံုစံကေန အ႒ဂံ/ရွစ္ေျမႇာက္ပံုစံေလး ျဖစ္သြားပါတယ္။ ေရွ႔ဘက္က fog lamp ကလည္း အရင္ ပံုစံေဟာင္းတုန္းက ေလးေထာင့္၊ ေမာ္ဒယ္အျမင့္ေတြမွာက ဘဲဥပံုစံေလး ျဖစ္သြားပါတယ္။ ေရွ႕ဘန္ဘာအခ်ဳိး၊ ပံုစံလည္း နည္းနည္းေလး ကြဲသြားပါတယ္။

Grade အခြဲေတြအေနနဲ႔ အရမ္းမမ်ားလွပါဘူး။ MXB, MX, MXST ဆိုၿပီး (၃)မ်ဳိးခြဲျခားထားပါတယ္။ Chassis က အားလံုး အတူတူပါပဲ "FD3" ပါ။

MXB ကေတာ့ base grade ဆိုတဲ့အတိုင္း သူ႔မွာ ေဘးမွန္မီးတန္း side mirror lamp မပါဘူး၊ fog lamp မပါ ပါဘူး။
MX ဆိုရင္ေတာ့ မီးေတြ စံုလာပါၿပီ။ အေနာက္မွာ spoiler ေသးေသးေလးလည္း ပါလာပါၿပီ။
MXST ကေတာ့ ထိုင္ခံုအသားခ်င္းလည္း ကြာသြားတယ္။ Alloy wheel size လည္း 16" ျဖစ္သြားမယ္။ (MXB နဲ႔ MX က 15")

Civic မွာ ေနာက္ထပ္ အေရးႀကီးတာက original tv ျဖစ္ မျဖစ္ပါ။ original tv ျဖစ္မွ လက္ကိုင္မွာ steering audio controller ပါလာပါမယ္။ ေနာက္ၿပီး သူ႔မွာ cruise control ပါတာ၊ turn start ျဖစ္တာ၊ leather seat ျဖစ္တာေတြလည္း ရွိပါေသးတယ္။ အဲဒါေတြက်ေတာ့ grade နဲ႔ ခြဲလို႔ မရေတာ့ဘဲ optional သာ ျဖစ္ပါတယ္။

ေၾသာ္ ... ေနာက္ထပ္ ကၽြန္ေတာ္ေျပာဖို႔ က်န္တာေသးတာ UK grade ေတြ ရွိပါေသးတယ္။ ဘာအားသာလဲဆိုေတာ့ leather seat ေတြမ်ားၿပီး ကားတိုင္း လက္ကိုင္မွာ audio controller က ဘယ္ဘက္၊ cruise control က ညာဘက္မွာ ကားတုိင္းနီးပါး ပါပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး airbag ေတြလည္း ေရွ႔ေနာက္၊ အေပၚပတ္လည္ ပါတာမို႔ ပိုစိတ္ခ်ရပါတယ္။
Honda Civic ကိုပဲ USA grade ဆိုၿပီး ထပ္ရွိေသးေပမယ့္ အတြင္း၊ အျပင္ ဒီဇိုင္း မတူတာရယ္၊ ေစ်းမ်ားတာရယ္ေၾကာင့္ ကားအေရအတြက္ နည္းနည္းပါးပါးသာ ျမန္မာျပည္မွာ ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမင္ေတြ႔ေနက် ကားေလာက္ မေပါက္ဘူးေပါ့ေနာ္။

Civic ေတြဟာ ေစ်းတန္းအားျဖင့္ေတာ့ သိန္း ၁၄၀ ေလာက္ကေန သိန္း ၂၀၀ ေက်ာ္အထိ ရွိပါတယ္။ ကီလိုအနည္းအမ်ား၊ အေရာင္၊ ေမာ္ဒယ္၊ အကၡရာနဲ႔လည္း ဆိုင္ပါတယ္။ အနက္ေရာင္နဲ႔ အျဖဴေရာင္ကေတာ့ လူႀကိဳက္အမ်ားဆံုး အေရာက္ေတြပါပဲ။ ေနာက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမးတတ္ၾကတာက hybrid မဟုတ္တဲ့ civic saloon ျဖစ္တဲ့ Type R ကို ေမးတတ္ၾကပါတယ္။ လက္ရွိ အခြန္ႏႈန္းထား ေပၚလစီအရ ၁၃၀၀စီစီေလးေတြသာ ေစ်းသက္သာတာပါ။ ၂၀၀၀ စီစီျဖစ္သြားတဲ့ Civic Type R 2008 model ေလာက္ဆို သိန္း ၄၅၀ ေက်ာ္သြားမွာမို႔ အဆင္မေျပလွပါဘူး။

ဒီေလာက္ဆို Honda Civic Hybrid အေၾကာင္း အၾကမ္းဖ်င္းေလာက္ လံုေလာက္ၿပီ ထင္ပါတယ္ေနာ္။ ကၽြန္ေတာ့္ စာပိုဒ္ေလးေတြဟာ ကားအေၾကာင္း အလံုးစံု ၿပီးျပည့္စံုဖို႔ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ နည္းနည္းပါးပါး ရိပ္ဖမ္းသံဖမ္း ခြဲျခားႏိုင္ဖို႔အတြက္ေလာက္ေတာ့ အသံုးတည့္မယ္ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္ဗ်ာ။

ကိုထြဋ္ထိပ္

No comments:

Post a Comment