ယာယီေျမကာနံရံမ်ားကို အေရးေပၚသစ္တံုး (
ေမ်ာတံုးမ်ား 6”x9” ) မ်ားျဖင့္ ကာေလ့ရွိပါသည္။
ကတၱရာပီပါခြံအျပားမ်ားျဖင့္လည္း ကာရံေလ့ရွိပါသည္။ ကတၱရာပီပါခြံကို
ေထာင္လိုက္ျဖစ္ေစ ၊ အလ်ားလိုက္ျဖစ္ေစ ( တံုးလံုးခင္း၍
) ကာရံေလ့ရွိပါသည္။ ဆာလာအိတ္မ်ားတြင္ သဲမ်ားထဲ့ၿပီး ေလွကားထစ္မ်ားကဲ့သို႔
အစီးအနင္းေကာင္းစီမံၿပီး တထစ္စီေနာက္ဆုတ္၍ စီေသာနည္းကိုလည္း
အသံုးျပဳႏိုင္ေပါသည္။ သစ္ပင္အျမန္ေပါက္လြယ္ေသာ (ပိေတာက္ပင္၊ေတာေဂြးပင္)
အစရွိေသာ ေမ်ာတံုးမ်ားကိုအသံုးျပဳကာ သစ္သားခရစ္မ်ားလည္း ရိုက္ႏိုင္ပါသည္။
ေတာင္ၿပိဳထားေသာေနရာမ်ားတြင္ မိုးကာျဖင့္အုတ္ေသာနည္းျဖင့္
ထပ္မံမၿပိဳက်ေအာင္ ေခတၱထိန္းသိမ္းထားႏိုင္ပါသည္။ ဤသို႔
ေဆာင္ရြက္ျခင္းမ်ိဳးကို ယာယီေေျမကာနံရံမ်ားဟု ေခၚဆိုေလ့ရွိပါသည္။
အျမဲတမ္းေျမကာနံရံမ်ားကိုမူ 6”x9” ေက်ာက္မ်ား (1:3) Motor မ်ားျဖင့္
တည္ေဆာက္ေလ့ရွိပါသည္။ ဤတို႔တည္ေဆာက္ရာတြင္ One Side Cutting အပိုင္းမ်ား၌
လမ္း၏အထက္ရွိ ေတာင္နံရံမွေျမသားမ်ား
ၿပိဳက်မလာေစရန္ကာရံျခင္းမ်ိဳးလည္းရွိပါသည္။ လမ္း၏ေအာက္ဖက္မွလည္း
လမ္းသားျပတ္က်ျခင္းကို ကာကြယ္ရန္တည္ေဆာက္ျခင္းမ်ိဳးလည္း ရွိပါသည္။
မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ ေျမကာနံရံမ်ားကိုတည္ေဆာက္ပါက လမ္းဦးစီး/လမ္းဘ႑ာမွာ
အျမင့္ (၁၅) ေပ ထက္ ပိုခြင့္ျပဳေလ့မရွိပါ။ ေျမကာနံရံ၏ ေအာက္ေျခတြင္ရွိေသာ
1st Step အက်ယ္သည္ အျမင့္၏ 2/3 ခန္႔ရွိရမည္ဟု
အၾကမ္းျဖင္းသတ္မွတ္ေလ့ရွိပါသည္။
အလ်ား 1’-0” ၊ အနံ 1’-0” ၊ အျမင့္
1’-0” ရွိေသာ သံပံုးတစ္ပံုးအတြင္းသို႔ ေရထည့္ပါက ( 62.4 ေပါင္ )
အေလးခ်ိန္ရွိမည္ျဖစ္ပါသည္။ ၄င္းသံပံုးအတြင္းသို႔ ေျမႀကီးထည့္ပါက ( 62.4 x
2.65 ေပါင္ ) ေလးမည္ျဖစ္ပါသည္။ ၄င္းေျမႀကီးအတြင္းသို႔ ေရထည့္ပါက
ပိုမို၍ေလးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း Facebook Friend တို႔ သိရွိၿပီးျဖစ္ပါလိမ့္မည္။
ဆိုလိုသည္မွာ ေရ၏ Specific Gravity မွာ ( 1.0 ) ျဖစ္၍ ေျမႀကီး၏ Specific
Gravity မွာ ( 2.65 ) ျဖစ္ပါသည္။ ေျခာက္ေသြ႕ေသာေျမထက္ စိုစြတ္ေသာေျမမွာ
ပိုေလးပါသည္။ သို႔ပါ၍ ေရထည့္ထားေသာ အုတ္ကန္တစ္ကန္တြင္ ေရ၏ေဘးတိုက္တြန္းအား
(Lateral Force) ထက္ ေျမႀကီးထည့္ထားေသာအုတ္ကန္တြင္
ေျမႀကီး၏ေဘးတိုက္တြန္းအား (Lateral Force) က ပိုမ်ားေပလိမ့္မည္။
ေျမႀကီးျခင္းတူလွ်င္ ေရစိုေသာေျမႀကီးကပို၍ တြန္းအားမ်ားေပလိမ့္မည္။
သို႔ပါ၍ ေရစိုေသာ Saturated ျဖစ္ေနေသာ ေျမႀကီးက ပို၍ တြန္းေပလိမ့္မည္။
ထုိအေျခအေနအား Weep Hole မ်ားကို ထည့္ေပးျခင္းျဖင့္ ေရထုတ္ပစ္ၿပီး
ေျမႀကီး၏တြန္းအားကို အနည္းငယ္ ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ပါသည္။ သို႔ပါ၍ တည္ေဆာက္ထားေသာ
ေျမကာနံရံ၏ Back Fill အတြင္းသို႔ ျဖည့္တင္းေသာေျမမ်ားသည္
ေရကိုၾကာရွည္စြာစုတ္ယူထားႏိုင္ျခင္းမရွိေသာ ေျမအမ်ိဳးအစားမ်ားျဖစ္ရပါမည္။ (
ဥပမာ - သဲေျမ ၊ ေက်ာက္ေရာေျမ ၊ ရြံ႕မပါ၀င္ေသာေျမမ်ား )
ကိုရာဇာတို႔
လမ္းအထူးအဖြဲ႕ (၁၁) ခ်င္းျပည္နယ္တြင္ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္စဥ္က V Shape ပံုသ႑ာန္
ေက်ာက္လႊာခ်ပ္ႀကီးႏွစ္ခု၏အထဲတြင္တည္ရွိေသာ လမ္းသားေျမႀကီးသည္
ေက်ာက္လႊာခ်ပ္ႀကီးႏွင့္မညွိတြယ္ပဲ ေအာက္ဖက္သို႔ေလွ်ာဆင္းေလ့ရွိေၾကာင္း
မွတ္သားရဖူးပါသည္။ D.S.E ဦးသန္းတိုးေအာင္မွ ေနျပည္ေတာ္ - ၿမိဳ႕သစ္ -
ကံျပား - မေကြးလမ္း မိုင္ ၂၁/၀-၂၃/၀ အတြင္း ေျမကာနံရံမ်ားသည္ High
အလြန္ျမင့္စြာတည္ေဆာက္ရပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း တည္ၿငိမ္မႈမရွိေၾကာင္း
တင္ျပေဆြးေႏြးသည္ကို မွတ္သားရဖူးပါသည္။ ထိုအခါ အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ (လမ္း)
ဦးခင္ေမာင္ေက်ာ္မွ ပုပၸါးေတာင္ကလပ္တြင္ Mini Bore PiPe ႏွင့္ Deep
Foundation ေဆာင္ရြက္လွ်င္ေအာင္ျမင္ေၾကာင္း ၊ ထိုကဲ့သို႔ ေဆာင္ရြက္ရန္
ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းရံုးခ်ဳပ္သို႔ ပံုစံတင္ျပေတာင္းခံရန္
မွာၾကားေၾကာင္း ေလ့လာဖူးပါသည္။ ပုပၸါးေတာင္ကလပ္တြင္ တံတားအထူးအဖြဲ႕ (၄)
ဒု-အင္ဂ်င္နီယာမွဴးႀကီး ဦး၀င္းမင္းထြဋ္မွ Mini Bore Pile မ်ားကို 0.8meter
Ø အတြက္ အနက္ 100’ အထိ တူးႏိုင္ေၾကာင္း 2 Meter Ø အတြက္ အနက္ 100 Meter
အထိ တူးႏိုင္ေၾကာင္း ရွင္းျပသည္ကို မွတ္သားရဖူးပါသည္။
သို႔ပါ၍
Facebook Friend အမ်ားအေနျဖင့္ အျမင့္ေပမ်ားျပားေသာ ေျမကာနံရံမ်ားအတြက္
(ခ်င္းျပည္နယ္ ၊ ကခ်င္ျပည္နယ္ ၊ ရွမ္းျပည္နယ္ (ေတာင္/ေျမာက္/အေရွ႕)
လမ္းမ်ားအတြက္ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း႐ံုးခ်ဳပ္သို႔
ပံုစံမ်ားတင္ျပေတာင္းခံၾကပါရန္ႏွင့္ Open Foundation နည္းအစား Deep
Foundation နည္းအား အသံုးျပဳတည္ေဆာက္ပါက
ပိုမို၍ၾကံ႕ခိုင္ႏိုင္မည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း အၾကံျပဳတင္ျပလိုက္ရပါတယ္ဗ်ာ။
Shwe Zin (20/8/2014)
Credit to > U Shwe Zin
No comments:
Post a Comment